A continuous assessment through Goodle-GMS to more than 800 students in Chemical Engineering
Abstract
Keywords
References
Bernad, J.A. “Modelo cognitivo de evaluación educativa” (2000) 208 pp. Madrid. Editorial: Narcea.
Blanco, L. “La evaluación educativa, más proceso que producto”.Educació i Món Actual, No. 3 (1996). p. 173.
Cabrera, A.F. Evaluación de la formación (1999). 240 pp. Madrid. Editorial: Síntesis.
Delgado, A.M.; Oliver, R. “La evaluación continua en un nuevo escenario docente”. Revista de Universidad y Sociedad del Conocimiento. Vol. 3 -,n.º 1 (2006). www.uoc.edu/rusc.
Good, T.L “Psicología educativa contemporánea”. (1996) 573 pp. México. Editorial: McGraw-Hill Interamericana.
Zabalza, M.A.” Innovación en la Enseñanza Universitaria: el proceso de convergencia hacia un Espacio Europeo de Educación Superior”. Educação, Vol. 31, núm. 3 ( 2008): pp. 199-209.
Refbacks
- There are currently no refbacks.
The texts published in this journal, unless otherwise indicated, are subject to a Creative Commons Attribution-Noncommercial-NoDerivativeWorks 3.0.Spain licence. They may be copied, distributed and broadcast provided that the author and the journal that publishes them, @tic. revista d'innovació educativa, are cited. Commercial use and derivative works are not permitted. The full licence can be consulted on Creative Commons
Editor: Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa. Tel. 0034 961625030 | Fax. 0034 961625032 | Valencia. España
ISSN: 1989-3477 | Depósito Legal: V5051-2008
Indexed in:
Consortial Journals