No 4 (2021)

No 4 (2021)
Building dialogic spaces: Teaching children’s literature at the university (Special issue)

Full issue

View or download the full issue PDF

Editorial

Marnie Campagnaro, Nicola Daly, Kathy G. Short
PDF

Connecting across Students and Courses

Jennifer Farrar
PDF
Alyson Simpson
PDF
Matea Butković, Ester Vidović
PDF

Opening Spaces for Dialogue of Children’s Literature

Jeannette Hoffman
PDF
Marnie Campagnaro, Nina Goga
PDF
Nicola Daly, Dianne Forbes
PDF
Karla Fernández de Gamboa Vázquez, Xabier Etxaniz
PDF

Encouraging Critical Reading of Picturebooks

Petros Panaou
PDF
Esa Christine Hartmann, Christine Hélot
PDF
Nita Novianti
PDF
Danielle A. Morris-O’Connor
PDF
Berit Westergaard Bjørlo, Ellen Birgitte Johnsrud
PDF
Betül Gaye Dinç, Birce Özkan, Ilgım Veryeri Alaca
PDF


ISSN: 2659-3149
Avís legal | Accessibilitat | Política privacitat | Cookies | Transparència | Bústia UV
Aquesta pàgina web utilitza cookies pròpies i de tercers amb fins tècnics , d'anàlisi del trànsit per facilitar la inserció de continguts en xarxes socials a petició de l'usuari . Si continua navegant , considerem que accepta el seu ús . Per a més informació consulte la nostra política cookies D'acord