Ajuda Open Journal Systems

Editor Decision

Una vegada ha acabat el procés de revisió, l'editor/a de secció pren una decisió i la notifica per correu electrònic a l'autor/a. Aquesta decisió també queda registrada a la secció de correspondència editor/a-autor/a de la pàgina de revisió de l'autor/a. Si l'editor/a de secció sol·licita revisions abans de prendre una decisió final, l'autor/a pot penjar en aquesta pàgina un versió revisada de la tramesa i també fitxers addicionals revisats o addicionals (p. ex., conjunts de dades, instruments de recerca, documents originals, etc.). L'editor/a de secció també pot penjar versions de la tramesa o altres documents perquè els consulti l'autor/a. (Per consultar els fitxers penjats, l'autor/a ha de fer clic al nom del fitxer per obrir-lo o bé per desar-lo al seu ordinador i obrir-lo des d'allà.)

Si la tramesa és acceptada, passa a l'etapa d'edició del procés editorial.

Reavaluable. En cas que l'editor/a de secció decideixi que cal revisar la tramesa i després tornar-la a enviar perquè la revisin persones expertes, l'autor/a ha d'indicar que accepta fer aquesta revisió mitjançant la correspondència editor/a-autor/a. Una vegada s'hagi enllestit la revisió, l'autor/a ha de penjar la nova versió perquè passi per una segona ronda de revisió. A continuació, l'editor/a de secció envia la tramesa als mateixos revisors/ores de la primera ronda o bé a un o més revisors/ores nous i, finalment, notifica a l'autor/a la decisió presa, de la mateixa manera que s'ha fet a la revisió inicial.