Aprendizaje colaborativo a través de problemas
Resumen
Texto completo:
PDFReferencias
Bruffee, K.A.(1993).Collaborative learning: Higher education, interdependence, and the authority of knowledge. Baltimore:MD. Johns Hopkins University Press
Dewey, J. (1933, ed. 1989). Cómo pensamos. Barcelona: Paidós.Fink (2003).Creating significant learning experiences. An integrated approach to designing college courses.San Francisco:Jossey-Bass
Grennon y Brooks, (1999)In Search of Understanding: The Case for Constructivist Classrooms,Assn for Supervision & Curriculum
Labrador Piquer MJ(2008). “La observación como elemento de investigación en el aula”, en Researching and teaching specialized languages: New contexts, new challenges, Sánchez Hernández et alii (Eds.). Ediciones de la Universidad de Murcia, pp.721-732.
Lewin, K. (1946). Action Research and Minority Problems. Journal of Social Issues,2 (4), 34-46.
Vigotsky, L.S. (1978). Mind in society. The development of higher psychological processes. Cambridge, MA: Harvard University Press
Enlaces refback
- No hay ningún enlace refback.