Metodologia d’investigació per a pràctiques de lectura de relats mitjançant les TIC. Estudi de tres casos


Resumen


La investigació ofereix un treball de camp qualitatiu amb l’objectiu d’avaluar els beneficis del web, el bloc i el wiki en l’aula per a la promoció lectora durant el curs escolar 2010-2011 amb tres grups de tres centres diferents. El treball consisteix a observar l’aplicació de les plataformes digitals per a la promoció de la lectura en l’aula i a analitzar la seua utilitat a través d’un estudi de casos, el grup de discussió i la triangulació. La investigació conclou amb uns indicadors d’avaluació que inviten el lector a acostar-se a la promoció de la lectura en el marc educatiu amb tecnologies virtuals.

Palabras clave


lectura; TIC; educació; avaluació

Texto completo:

PDF PDF (Català) PDF (English)

Enlaces refback

  • No hay ningún enlace refback.


Licencia de Creative CommonsEsta obra está bajo una licencia de Creative Commons Reconocimiento-NoComercial-SinObraDerivada 4.0 Internacional.

© de los textos: los autores y las autoras

© de la edición: Universitat de València (año en curso)

Depósito Legal: V.229-1995


ISSN impreso: 1135-4178

ISSN Electrónico: 2444-1457