DOI: https://doi.org/10.7203/CREATIVITY.5.22137

Els reptes actuals del sistema educatiu valencià


Resumen


Ressenya del VIé Congrés d’Escola Valenciana “Som llavors”


Palabras clave


congrés; Escola Valenciana; coeducació; plurilingüisme; transformació digital

Texto completo:

PDF (Català)

Referencias


Bauman, Z. (2000). Liquid Modernity. Polity Press.

Koehler, M.J. i Mishra, P. (2008). Introducing TPCK. En AACTE Committee on Innovation and Technology (ed.), The handbook of technological pedagogical content knowledge (TPCK) for educators (pp. 3-29). American Association of Colleges of Teacher Education and Rougledge. 

Llei 4/2018 , de 21 de febrer, de la Generalitat, per la qual es regula i promou el plurilingüisme en el sistema educatiu valencià.

UEM (2015). Un nou model lingüístic educatiu per a l’educació plurilingüe i intercultural del sistema educatiu valencià. Informe de les Unitats per a l’Educació Multilingüe de la Universitat d’Alacant, la Universitat Jaume I de Castelló de la Plana i la Universitat de València adreçat a la Direcció General de Política Educativa de la Conselleria d’Educació, Investigació, Cultura i Esport de la Generalitat Valenciana.


Enlaces refback

  • No hay ningún enlace refback.




Licencia Creative Commons
Esta obra está acreditada por una licencia de Reconocimiento 4.0 de Creative Commons.