DOI: https://doi.org/10.7203/CREATIVITY.4.19332

Notes sobre el seminari internacional "La importancia estratègica de la formació de les persones adultes" organitzat per la UIMP a Castelló


Resumen


Aquest text és un exercici de memòria que recrea els moments viscuts en abril de 1995, com assistent al seminari internacional de la UIMP La importància estratégica de la Formació de Persones Adultes, en la jornada Castelló. Aquella participació va donar l´oportunitat, no sols d´escoltar la conferència de Frerire, però de poder conversar amb Basil Bernstein al finalitzar la seua ponència, com un dels conferenciants convidats. El present text recupera per primera vegada l´entrevista de l´autor amb Berstein sobre el discurs pedagògic en relació amb l´educació de persones adultes.


Este texto es un ejercicio de memoria que recrea los momentos vividos en abril de 1995, como asistente al seminario internacional de la UIMP La importancia estratégica de la Formación de Personas Adultas, en la jornada de Castellón. Esa participación dio  la conferencia que Paulo Freire impartió en Castellón. Esa participación supuso la oportunidad, no solo de escuchar la conferencia de Freire, sino de poder conversar con Bernstein al finalizar su ponencia, como uno de los conferenciantes invitados El presente texto recupera por primera vez la entrevista del autor con Bernstein sobre el discurso pedagógico en relación con la educación de personas adultas.


Texto completo:

PDF

Enlaces refback

  • No hay ningún enlace refback.